Dwa lata temu zafascynował mnie świat kamieni. Pierwsze kroki w tworzeniu z nich biżuterii były bardzo nieśmiałe. Obecnie mam już pewną rzeszę swoich zwolenników w świecie rzeczywistym. Pragnę więc podzielić się z wami tym, co już dawno urzekło mnie swoim pięknem. Znajdziecie u mnie naszyjniki, korale, bransoletki i kolczyki - wszystko robione własnoręcznie przeze mnie i moją córkę. Pozdrawiam i zapraszam serdecznie :)

KONTAKT
email : krystyna.chromczak@gmail.com
gadu-gadu : 3275301

piątek, 14 sierpnia 2009

Szkło weneckie

Dzisiaj mam do zaprezentowania niespotykane kolczyki ze szkła weneckiego. Zrobione są one z kwadratowych płytek o wielkości 20mm. Błyszczące srebrzysto białe wypełnienie doskonale rozświetli Twoją twarz, a delikatna wstążeczka fioletu oplatająca środek nada im wyrazistości.
Całość wykonana na elementach posrebrzanych - bigle zamknięte, bez zawartości niklu (nie uczulają).

Bardzo serdecznie zapraszam :)

Dostępność - Sprzedane

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz