Dwa lata temu zafascynował mnie świat kamieni. Pierwsze kroki w tworzeniu z nich biżuterii były bardzo nieśmiałe. Obecnie mam już pewną rzeszę swoich zwolenników w świecie rzeczywistym. Pragnę więc podzielić się z wami tym, co już dawno urzekło mnie swoim pięknem. Znajdziecie u mnie naszyjniki, korale, bransoletki i kolczyki - wszystko robione własnoręcznie przeze mnie i moją córkę. Pozdrawiam i zapraszam serdecznie :)

KONTAKT
email : krystyna.chromczak@gmail.com
gadu-gadu : 3275301

środa, 12 sierpnia 2009

Pierwszy post, pierwsza próba :)


Witam serdecznie na moim blogu poświęconym ręcznie robionej biżuterii :) Mam na imię Krystyna. Moja przygoda z kamieniami rozpoczęła się rok temu. Wypróbowałam już swoje siły w świecie rzeczywistym, teraz postanowiłam zrobić kilka małych kroczków w Internecie i zaprezentować swoje prace szerszemu gronu klientów.
A oto pierwsza praca. Kolczyki wykonane z 10 mm kulek. Kamienie, które wykorzystałam to Karneol w głębokim odcieniu herbacianego brązu i błękitne kule Marmuru Miętowego z delikatną domieszką seledynu w pięknym pastelowym kolorze. Ich długość łącznie z biglami wynosi 7.5 cm.

Zdjęcie nie oddaje w pełni ich uroku :)

W razie wszelkich pytań proszę pisać:
GG-3275301
Mail
Dostępność - sprzedane.

1 komentarz: