Dwa lata temu zafascynował mnie świat kamieni. Pierwsze kroki w tworzeniu z nich biżuterii były bardzo nieśmiałe. Obecnie mam już pewną rzeszę swoich zwolenników w świecie rzeczywistym. Pragnę więc podzielić się z wami tym, co już dawno urzekło mnie swoim pięknem. Znajdziecie u mnie naszyjniki, korale, bransoletki i kolczyki - wszystko robione własnoręcznie przeze mnie i moją córkę. Pozdrawiam i zapraszam serdecznie :)

KONTAKT
email : krystyna.chromczak@gmail.com
gadu-gadu : 3275301

piątek, 7 maja 2010

hematyt i kryształ górski

Oryginalny, nieco surowy w formie naszyjnik wykonany z kulek (10 mm i 6 mm) i skręconych beczułek (7 x 14 mm) hematytu i nieregularnych kamyczków kryształu górskiego. Bardzo dobrze komponuje się z kreacjami we wszelkich jednolitych kolorach. Pięknie odbija promienie słoneczne tworząc swoistą mozaikę na Ciele osoby je noszącej. Całość wykończona przy użyciu ozdobnych elementów posrebrzanych.

Długość naszyjnika wraz z zapięciem wynosi 49 cm. Istnieje możliwość dołączenia łańcuszka regulacyjnego przy zapięciu (ok 5 cm.)
Dostępność - dostępny.
Naszyjnik ciężki, zapięcie standardowe - karabińczyk.

Do kompletu można dobrać również kolczyki i/lub bransoletkę.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz