Dwa lata temu zafascynował mnie świat kamieni. Pierwsze kroki w tworzeniu z nich biżuterii były bardzo nieśmiałe. Obecnie mam już pewną rzeszę swoich zwolenników w świecie rzeczywistym. Pragnę więc podzielić się z wami tym, co już dawno urzekło mnie swoim pięknem. Znajdziecie u mnie naszyjniki, korale, bransoletki i kolczyki - wszystko robione własnoręcznie przeze mnie i moją córkę. Pozdrawiam i zapraszam serdecznie :)

KONTAKT
email : krystyna.chromczak@gmail.com
gadu-gadu : 3275301

poniedziałek, 23 listopada 2009

Szkło weneckie

Urocze, delikatne, malutkie serduszka z białego szkła weneckiego zawieszone na długich drucikach sprawiają optyczne wydłużenie Twojej twarzy, będąc idealnym uzupełnieniem każdego Twojego stroju.

Wykonane z:
Serduszek szkła weneckiego - 12mm.
elementów posrebrzanych, w tym bigli bez zawartości niklu.
Długość - ok 6,5 cm.

Dostępność - sprzedane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz